Dopper - Imádott kulacsunk Hollandiából
A Dopper küldetése
Igyál csapvizet! Mentsd meg az óceánt!
Ha valaki Dopper kulacsot használ, azzal állást foglal a fenntarthatóság mellett: ennek a kulacsnak küldetése van!
A kezdetek
2009-ben Merjin Everaarts, a Dopper alapítója látott egy dokumentumfilmet az élővizeket szennyező műanyagokról, vagyis a „műanyag levesről”.
Míg más csak elszörnyülködött és továbblépett volna, ő elhatározta, hogy tennie kell valamit. "Miért is veszünk palackozott vizet, amikor kiváló minőségű víz folyik a csapból?"
Versenyt írt ki a tökéletes, fenntartható vizes kulacs megtervezésére, és 2010-ben napvilágot látott a Dopper Original.
Küldetés
A Dopper arra buzdítja az embereket, hogy az egyszer használatos műanyag palackok helyett válasszanak újratölthető kulacsot, ezzel is védve a vízi élővilágot. Minden Dopper kulacs ezt a küldetést szolgálja!Hogyan?
Először is nemzetközi kampányok segítségével felhívják az emberek figyelmét, hogy ők maguk is érezzék a változás szükségességét.
Így lépésről lépésre megteremtik a változtatni akarók mozgalmát, akik Dopper kulacsaikat a büszkeségük jeleként viszik magukkal.
Vállalkozások, influenszerek, fogyasztók, családtagok, és barátok mind azt az üzenetet közvetítik, hogy a műanyagszennyezést meg kell állítani és csapvizet kell inni.
Másrészt, oktatói programokat kínálnak és támogatják a kutatásokat. Hiszik, hogy minél többet tudnak a problémáról, annál közelebb kerülnek a megoldáshoz.
Harmadrészt pedig változást teremtenek.
Mégpedig AZONNAL.
A Dopper egy B Corporation tanúsítással rendelkező vállalat, röviden B Corp. Ez azt jelenti, hogy az üzlet révén jóra törekszenek, így a cél és a profit egyensúlyban tartására.
Nem csak a küldetésüket járja át a fenntarthatóság, hanem a gyártási folyamataikat is. A B Corp mozgalom részeként nem csak várnak a változásra, hanem lépéseket is tesznek érte.
(Forrás: Dopper B.V.)